Mirakel på mirakel

Mary säger:
haha
du jag cykla på en groda påvägen hem nyss hahahha
Borghild säger:
hahahha
grodmördare!
Lät det äckligt?
Mary säger:
haha nej men han överlevde
Borghild säger:
ÖVERLEVDE?
Mary säger:
ja jag tror de
Borghild säger:
Som i att fortfarande leva?
Är du säker på att det inte var en sten?
Mary säger:
nej han hoppade ju
jag är inte dum
Borghild säger:
Var detta före eller efter du cyklat på honom?
(Ja, nu förmodar jag att det är en han)
Mary säger:
både innan och efter.
haha klart de va en han
Borghild säger:
Jag tror ett mirakel har skett!
Mary säger:
hahah de tror jag å
Borghild säger:
wow...
du skulle filmat och skickat in till tidningen!
Du hade säkerligen tjänat en bra hacka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0