mobila bredband is the sshit!

Insåg just vad som kan ske om man har ett mobilt bredband.

Jag hade fått meddelande till mitt simkort i modemet.
I vanliga fall kommer det endast ifrån telia där det står att jag förbrukat min surf..bla.blabla..
Men idag stod det något helt annat och ifrån ett helt okänt nummer?!
sms 1: Ingefära?
sms 2: hej
sms 3: jag har inte fisit
Det första jag frågar mig är,
är detta möjligt.. svar ja!
Det andra jag frågar mig är,
står även numret till detta simkort på mig?... svar nej!
Det sista jag frågar mig,
vem kan ha gjort detta när jag varken kan numret och det inte heller står på numret någonstans om man inte heter Jens Gelin och vill testa vad som händer?... Svar, det är Jens Gelins påhitt!


Min lillebror min förebild

Namn : Jens
Ålder : ? smartare än en 50 åring i alla fall.
Yrke : Läser uppslagsböcker och surfar på wikipedia.
Motivering : Det var en gång två sandkorn som var ute och gick i öknen. Då sa det ena sandkornet till det andra, "du jag tror vi är omringade".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0