Och jag trodde att jag var rik

Idag när jag kollade mina jackfickor på min vinter/året om jacka så hittade jag en 20a (varför skulle ni vilja veta vilken jacka det var? förlåt, onödig text).
Jag blev lättelycklig eftersom jag just nu lever på typ 3 kronor som jag har på kontot!
Jag vecklade ut min kära 20a och blev väldigt överraskad.
Jag var inte det minsta rik,
men nog tusan blev jag lycklig.....
det var denna som jag fick av en 6 årig skidskoleelev (han var dock inte ens min elev, men jag fick 20an)
Varför jag egentligen fick denna vackra skapelse har du svar på under bilden:



Baksida samt framsida på 20lappen en 6 årig pojke försökte köpa muffins för. Han sa även när han målat baksidan och känner att båda sidorna ser likadana ut "men nu har jag målat en snopp på den också, då får jag säkert en muffins för halva priset". När pojken gav upp hoppet om att få sig en muffins så fick jag tjugan!


BJÖRNRIKE I MITT HJÄRTA


Kommentarer
Postat av: johanna

I miss it all the time!!



nästa helg ska jag åka till vemdalen, tänkte ta en sväng upp på björnrike då och kolla in förvandlingen :) :)

2010-06-19 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0