Pyjamasparty

Sitter just nu hemma,
Jättespännande!
Sitter fortfarande i pyjamas,
Jättespännande!
Jag har lurat mina vänner att jag vill bli hemlös,
Jätteroligt!

Hemma är ju inte överdrivet coolt,
dessutom suger vädret solen just nu så han har inte tid att titta fram.
Pyjamasenär mitt bästa plagg,
börjar dock inse att klockan tickar och bara för att jag är i Ånge kan jag inte gå så här dygnet runt,
måste klä ner mig lite!
Jag hade i natt en härlig status som sa:
Jag behöver inget hem, jag lever som bäst på resande fot! Sommarplan, leva som hemlös!
Och jag börjar fundera över hur störd mina vänner tror att jag är när de tror bokstavligt på denna status?
Jag älskar mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0