Skickat 2006 Framme 2009

Första dagen i gymnasiet så fick alla i klassen skriva ett varsit brev till sig själv som vi skulle lämna in och sedan få tillbaka när vi tog studenten.
brevet lyder:

Ja, nu har jag tagit studenten. De senaste åren har varit väldigt roliga. Har sytt mycket. Har träffat en massa roligt folk genom skolan. En som har frönt hår. Diggar ju grönt. Hon hade även en råsa klänning. Grönt och råsa. De snyggaste färgerna i historien. Alla här på HVmd är speciella. De flesta är roliga och utåt. Min stil är inte alls den samma som när jag började 1an men de jag tyckte var snyggt då använde jag då. Samma sak nu. Lika flummig och överdriven är jag. har haft gröna hårtoppar. Snyggt fast dyrt att fixa. Pengar växer inte på träd. Fas´t det gör körsbär. speciellt råsa körsbär som ser ut som morötter. Oki. Oseiöst. Men nu när jag tagit studenten så ska jag utomlands och gå designskola. Har lärt mig en massa engelska. Kunde inget innan jag började på HV. Nästan. Spelar fotboll. Fast ganska sällan nu för tiden. Innebandy håller jag också på med. Men får väl sluta med det nu när jag ska utomlands! /MIA -06

Körsbär som är rosa(eller förlåt, råsa) och ser ut som morötter och växer på träd? Vart kom det ifrån? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0