Bara döden kan skilja oss åt!

Tack räkan för att du uppdaterar mina oroliga läsare.
Förstår att de alla saknat mig väldigt mycket,
men nu är det så illa att jag har skaffat mig ett liv.
Jag har officiellt blivit anställd på skidskolan sesongen ut.
Jag har firat det med att på fredagen äta ute med johanna,
på lördagen jobbade jag extrai lift heladagen trotts att jag var sjuk,
igår med feber tog jag mig ut med ett gäng och startade lavin... bara en liten!
Åkte in i det enda trädet i hela backen.
Var asförbannad på mig själv för att jag sög,
men det var bland annat för att jag inte med feber hade ork i kroppen och dels för att jag inte är bra på off pist..
Men skogen var trotts allt fett med kul att åka.
Vädret var bäst och jag frågade dennis efter:
Hur jag man vara sjuk, less och otroligt lycklig på samma gång?
Jag är så sjukt lycklig,
men är sjukt sjuk också!
Men som sagt bara döden kan skilja mig och detta jobb åt,
så jag har jobbat heldag,
fixat så jag får lön för lite mer än 30 timmar den 15de,
hostat en förälder i örat tills jag började gråta(via telefon).
haft massa coola lektioner njutit av det feta vädret.
Just idag väntar tidig kväll så jag vilar halsen lite och ska kunna jobba i morgon,
självklart att jag ska jobba i morgon!
JAG BER OM ATT KUNNA JOBBA I MORGON!

Jag bloggar när jag har tid...
men har ju som ni kanske märker faktiskt skaffat mig ett liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0