Inser just varför jag aldrig tar det lugnt ooch är vaken sammtidigt.

Jag inser bara hur sliten min kropp är efter allt fysiskt arbete.
Inser att jag har ont i mitt skadade knä.
Jag inser att jag har ont i mitt oskadade knä.
Jag inser att jag har ont över ryggen som jag skrapade upp när jag åkte kana på bar rygg i liftspåret.
Inser att kroppen vill vila och jag är ledig den 27 mars nästa gång... kanske...
Jag gillar mitt liv:D
Och på detta har jag nu lovat mig själv att jag ska börja springfa fågelvägen efter jobbet varje dag när det börjar bli bart efter vägarna och ljuset varar längre än till 18.

Att vara skidlärare är livet!
Idag har jag fått både pussar, kramar och snömulningar av mina elever!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0