Jag äter godis, godis är gott!

Snart är det måndag,
plus och minus....
En ny underbar vecka väntar,
men tyvärr blir det ännu närmare sesongens slut.

Idag har jag varit på äventyr.
Åkt bräda med hanna john och johns bror, som antingen hette david eller daniel.
Dåligt av mig att inte minnas och jag vågar inte fråga igen.
Möjligtvis så kommer de säga namnet på honom någon gång när de åker förbi och vinkar i veckan och då tänker jag komma ihåg namnet.
Antar dessutom att john inte läsar min blogg så han inte kommer och skrattar åt mig någon dag framöver.
Hur som helst har jag även vart hos johanna med hanna och ätit pizza,
träffat johannas andra syster(har redan träffat den första) och hennes far.
trevligt trevligt!
Sedan kollade jag in hannas stuga, den var fet!
och träffade hennes moster och hans man.
Många ny ansikten har jag mött idag,
faktiskt väldigt många.
gcik ju efter allt nu på hemvägen även förbi hotellet där Annica hennes broder och några polare till dem hängde.
oj oj oj.

Just nu funderar jag lite över ifall jag möjligtvis kommer kunna få lära ut skidor på några Ångebarn(kända ansikten) i veckan.
spännande att se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0