Kom på en sak igår....

I denna Vemdalsbubbla glömms allt utanför bort(börjar undra om bubblan är för bra för mitt eget bästa, eller helt enkelt bara för bra för att vara sann?),
men jag kom igår på att nej jag saknar verkligen inte livet utanför bubblan,
men jag saknar mina vänner utanför bubblan väldigt världigt mycket!
Jag har ju trotts allt jävligt coola nyblivna vänner,
men de äldre är aningen ballare!;)

NU ska jag sova efter en hård dag på jobbet!
Ska dock inte klaga för fy tusan vad jag har panik över att sesongen snart är slut!
Huva!

Kommentarer
Postat av: räääkan

ååh snuttigull mia! och det där skrev du när du pratade med en halvnördig tvnörd som varvade mellan phonesamtal och grey's! du vet att mat och tv är viktigt för en räka :D

2010-03-25 @ 01:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0