Mia Borghild Junno Gelin är 3 år

Jag älskar mitt jobb,
Jag älskar mitt liv.
Jag har nu efter 5 arbetsdagar 8 kvar innan jag får en ledig dag.
Men 13 arbetsdagar i streck är ju bara fett!
Kosing till mig i april!

Jag leker som en tråring på jobbet och kallar mig själv för bäst för jag kommer först och mina elever för fisk och rutten fisk för att de kommer efter. 10 åriga elever med humor är ganska fett!
sedan hade jag även en krash med brottning med 3 av mina 3åriga elever,
vi hade publik eftersom det var skidskole avslutning för ungefär 7 skidskolegrupper och alla deras föräldrar stod och hejade på.
och när jag skulle försöka få dessa elever i mål så ville de hellre brottas än att gå in i mål och få applåder.
Skapa lekstuga och kaos kan jag.
Jag är ju trotts allt bara tre år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0