Vad jag är bra!

Nu mera får ni kalla mig Chipset!
Eller snarkaren!

Det var en elev idag som sa till mig helt appropå köttbullar att:
Mia, du ser ut som en potatis!
Jaså hur kommer det sig?
Du ser alldeles snurrig ut i kroppen och huvudet!

och efter denna incident ansåg tydligen Daniel att jag borde kallas Chipset,
tror inte ens han vet hur mycket jag älskar chips!

För övrigt skulle namnet snarkaren passa mig utmärkt,
inte i vanliga fall,
men nu.
I natt när Johanna sov i sängen brevid så vaknade hon av att jag snarkade hemst hörgljut och hon kunde inte somna om.
Hon puttade på mig med kuddar och försökte få tyst på mig.
Men eftersom jag nu tydligen inte ens kan vara tyst i sömnen så vart hon tvungen att flytta sig och sova i soffan.
he-he.
Ja, jag är BRA,
men gillar inte att jag börjar bli sjuk igen!

Nu så är jag så pratig för mig själv att jag måste ta och duscha och springa iväg på shoppen och prata av mig där tills jag börjar jobba igen och kan prata av mig där, HUR mycket som helst!
Knattedisco med glassfrossa is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0