dogge mannen, dogge

Är i stockholm.
Var med hanna på hemköp.
Såg dogge.
Frågade hanna:
ser ni alltid kändisar när ni är ute och härjar.
Hanna ser frågande ut och säger,
vadå kändisar?
Jag:
Ja, men jag såg dogge här borta,
och jag tänkte ser ni alltid kändisar så kanske du tycker jag är töntig om jag säger att jag tycker det är coolt att vara på samma affär som dogge just nu.
Hanna:
DOGGE, VAR? *kollar sig omkring
Jag mumlar för mig själv:
det var nog inte så töntigt.....

(hon övervägde även om hon skulle stanna mitt i en korsning med bilen för att ta kort på när han kom ur butiken - och jag var rädd att jag var töntig?)


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahahahaha!!

Jaa men jag ville ju skicka en bild till sna ju..

2010-05-11 @ 00:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0