Full vs. Nykter

I helgen är  det min "vita" helg,
och jag kommer inte riktigt ihåg hur en sådan ska gå till,
så jagkollade upp ett inlägg som var ett år gammalt och kollade efter vad jag kände efter en vit helg då,
så här sa jag:
"Stinkbomber på dansgolvet!
I lördags när jag var och dansade på stadshuset i stort sätt nykter så stötte jag på bra många mer stinkbombsfläckar(fisluktsfläckar) än vad jag gör i fullt tillstånd.
Därmed vann tydligt full över nykter i stinkbombskampen.
Frågan är om det är minnet eller stanken som gömmer sig när man är full?"

Jag vet än inte riktigt hur jag ska ställa mig till frågan,
jag har hört att det är bra att inte dricka varje helg.
UPP TILL BEVIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0