Jag har tappat bort datorinstinkten

Jag har kommit i vara ute så mycket som möjligt livet,
på gott och ont!
Jag menar det är ju sjukt gott för jag är påväg emot mer tränade tider,
tvättbräda nästa liksom.
Men synd om er,
vad ska ni dummförklara hela dagarn?



Jag tror att jag ska sätta upp en scen på min gård,
och självklart en läktare,
10 kr per person/dag.
Välkommen och kolla på mig försöka hjula,
kolla på mig försöka jonglera med fotbollar,
när jag kissar bakom lekstugan (när jag var liten, då menar jag typ 7 årsåldern och inte 14 så råkade jag även bajsa där en gång, tror tyvärr inte det händer igen),
och självklart det mest spännande ni kan få se,
NÄR JAG HOPPAR PÅ STUDSMATTAN (sexig syn)!
VÄLKOMNA!

(nu måste jag springa iväg och fisa,
vill inte fisa inför astrid och jens,
bläää)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0