Jag ser inte ut nu som då?



Idag mötte jag min gamla skolfröken (som jag hade för sådär 13-14 år sedan) när jag värmde upp inför dagens springtur.
Hon pratade på och jag antog att hon bara pratade för att vara trevlig,
sedan visade det sig att hon viste i stort sätt allt jag hade haft för mig de senaste åren,
med andra ord kände hon igen mig mer än väl.
Ännu ett faan....
Jag ska inte dömma henne,
för vem vill inte följa mitt liv och hålla koll på det för alltid?
jag kallade ju ändå henne för farmor en gång så jag får väl skylla mig själv om jag förvirrat tanten så pass att hon tror det...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: aa jag vet hon är verkligen jätte duktig på att göra smycken :)

2010-05-19 @ 12:30:35
URL: http://liwo.blogg.se/
Postat av: namnet

kolla in min blogg, det nya namnet är vad du ska komma ihåg ;)

2010-05-20 @ 21:43:11
URL: http://detnyanamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0