Jag ville aldrig vara som du

Jag hade när jag var ung ett problem (jag försöker låta som en tant på 80),
på den tiden ville jag inte vara som alla andra barn..
Jag ville vara lite snyggare på disco'na och ville visa magen.
ojojoj, på den tiden var man så smal minsann (tant igen).
Och huvaligen vad snygg jag var när jag målade detta i min panna innan jag skulle på ett disco...
Försökte även återuppleva barnakänslan igen i 20 årsåldern och insåg att det var faktiskt riktigt snyggt.

Vad sägs om att gå så här på kulturnatten?
Sexigt?
Många ragg med hem?
Vad tror ni?



först tänkte jag ladda upp den här bilden,
men den är så vacker att ni skulle bli för rädda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0