Man sökes

Mina vänner har inte samma morgonpigga och pratglada humör dagen efter fest som jag,
och en morgon när jag väcker dem harde fått nog och säger,
"MAN SÖKES,
han ska vara morgonpigg, tålmodig och han ska ha lätt att slå dövörat till."
Jag började idag fundera,
vad menar de för en man?

Mina gissningar:
1. En man som är så pass stark att han kan hålla för dörren till rummet där jag sover (inte många som är så starka) så jag inte tar mig ut och kan väcka mina vänner.
2. En hypnotisör, som kan hupnotisera mig till att bli en tystare människa.
3. En doktor som helt enkelt kan söva mig några timmar extra.
4. En man som kan prata sönder mig, som kan hoppa i min säng, en störd jävel helt enkelt som får mig tyst för jag blir så sur.
5. En som helt enkelt står ut med att lyssna och skratta åt min låga bakishumor och som helt enkelt inte bryr sig om att jag pratar i ultrarapid klockan 08.00 en bakisdag.

Jag tror mest på doktorn, lättast att hitta....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0