Sällskapsspel, inte min grej

Folk som känner mig vet att jag inte är ett faan av sällskapsspel.
Men trotts detta fick jag ett sällskapsspel i födelsedagspresent av rebecca och johanna,
jag undrar om det var ett försök att lyckas hitta något där jag inte skulle prata så mycket för att jag måste koncentrera mig på att vinna eller dyligt.



Men tro det eller ej,
efter att ha spela detta spel med mig själv utan alkohol i väntan på att bellas blogg ska börja fungera så har jag nästan skrattat ihjäl mig.
Tänk dig:
mig, ensam med en tärning, spelplan, spelpjäs och ett glas vatten och gapskrattar.
Precis så har det senaste 30 minuterna sett ut på mitt rum,
antingen på grund av spelet eller för att jag blev hög av min fotsvett-doft..
vilket fall:
rebecca och johanna,
ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0