Smockat bra schema för en vit lördag

10.00 Promenad (för att jag tror mig kunna få för mig att göra det varje dag sedan, right)
11.00 Ringa Mäster arnes skrädderi och atlasguld (angående jobb)
12.00 Ringa Provoice (angående jobb) och lina (angående boende)
13.00 Sitta hos farmor och sy saker jag borde sytt klart igår.
20.00 Hänga med coola Carro och neger Valin.

Ovanligt seriöst inlägg,
och ovanligt medveten om att jag inte kan sova till 14.00 på dagarna längre när jag inser att det är flytt på gång!

Nu ska jag gå och Bajsa.
Hårdbajs.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

har du haft en bra kväll sötnos? (:

2010-05-15 @ 02:32:11
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0