Tåg resenärers olika personligheter. Nä...

Tåg resenärers olika personligheter. När man sitter på ett tåg och man har en lång resa framför sig så har jag en grej för mig, att sitta och dömma folk! Redan efter bara en liten bit har jag hittat många spännande resenärer. 1. Tanten, som sitter och läser allers ifrån april och drömmer sig ibland bort om de gamla goda påsk-tiderna och långfredagen. Då ungdomarna inte fick vara ute och roa sig, och kunde inte hitta på några hyss. 2. Paret, som sitter och sover med armarna i kors och så långt ifrån varandra de bara kan. De har troligtvis inte haft sex på ett halvår. 3. Affärstanten, som sitter med sin dator och skriver så att fingrarna glöder. Man tror att hon skriver på någon viktig arbetsuppgift. Men förmodligen så skriver hon egentligen en bok om sitt liv och hur det är att vara otrogen med chefen, och vad man tjänar på det(man kan knappast ha något att förlora). 4. Den snygga killen som är skapad för att vilseleda och locka. Med andra ord en vampyp. 5. Självmordsbombarn, han som sitter med sitt skrin där det inte är ett enda drag som det bör vara, utan en leksaksbomb eftersom han inte hatar sig själv så mycket att han vill dö än. 6. Världens bästa tjej. Hon heter mia har jag hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0