Bra stuga!

Tills vi går varandra på nerverna.. som aldrig kommer att hända!
Nu ska vi bo 8 personer från klassen i en stuga..
Nu vill jag säga att stugan är bra...
Det är bara coola personer i denna stuga..
DE MEST COOLA!
Första dagarna kommer vara ascoola,
ska bara se till att det inte blir för mycket coolt på samma ställe,
vi ska ju vara här 14 dagar..
Kanske då Georgios regel borde vara något vettigt?
Eftersom jag i veckan fått höra att jag är svår att stå ut med så kanske regeln:
"Mia får inte prata före 12.00", är något?
Men det finns inte en chans i världen att mina vänner tror att jag kommer klara det?
MOahhahaha...
Kanske slutar med att jag bor själv efter en vecka?
JAA:D

snälla, stanna med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0