Det är så rent att jag vågar inte äta de närmsta dagarna!

Idag åt jag.
I morgon ska jag inte äta...
Inte hemma i alla fall!
Här är så rent att man skulle kunna dricka ur toaletten,
äta ur badkaret och bajsa i diskhon.
FATTA HUR RENT?
Jag vet bara inte hur jag ska kunna hålla detta så här rent ända tills lördag morgon?
Hur ska jag göra,
läsare ge mig tips!
exempel: Våldgästa en granne när du har ett behov.. När du behöver bajsa, när du behöver äta, när du behöver dricka och när du behöver vara svinig.
Tack på förhand för hjälpen!
Idag var det den sista skoldagen.
i skolbänken..
för det här året...
ska ju hitta tillbaka till skolbänken runt 8de(?) maj tänkte jag.
Det är ett tag tills jag har skola inomhus med andra ord.
Nu under årets kallaste perioder är vi utomhus.
Så på måndag så börjar skidlärar utbildningen på riktigt..
PÅ SKIDOR!
Idag,
eftersom det var sista skoldagen så var man ju tvungen att klä upp sig lite.
Kavaj och glasögon på..
Kände mig dock som justus(en gubbe heter så, han är lite besserwisser) hela dagen...
Jag har även haft den turen att hinna med att se på Harry Potter (dödsnågonting) 7 del 1 idag..
hatar att man måste vänta till del 2..
PÅ hemvägen ifrån bion så satt mina trogna bioföljeslagare Indianen och Slynan och kom utifrån Harry Potter på manus till världens nästa bästsäljande porrfilm.
Intressant... Men jag lät de planera..
jag väntar med att kolla deras ideér tills första filmen släppts.
(ja de hann börja planera manus för en uppföljare till ettan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0