Facebook, Facebook..... ALLT SYNS PÅ FACEBOOK.

Det här med facebook,
vilken grej.
Jag har inte varit vän med min mor där på några månader av olika anledningar(HON ÄR MIN MAMMA, KANSKE DÄRFÖR?).
Men när jag flyttade till Orsa kände jag att mamma förtjänade att bli min vän igen...
dock har jag alldeles för dålig koll på vad hon delar med sig av på sin facebook, men mamma har himla bra koll på min och sloffsens uppdateringar...
Upplagd av Caroline Leek, maj.
Delad av mamma i söndags 10.46.
Mammas kommentar till bilden: Hur går det för Sloffsen i Orsa, har han slutat röka än.
Upplagd av Amira, Fredag natt.
Delad av mamma tisdags 16.10
Mammas kommentar om bilden: Mia sover på fest, orutinerat
Upplagd av Johan Svanberg i Lördags.
Delad av mamma i tisdags 16.16.
Mammas kommentar om bilden: Så ska det se ut, men klänningen är det ett sönder klippt lakan eller hmm..
Det här kan säga lite om min mor:
1. Hon är lite fyndig ändå. (kolla kommentar och klockslag på bild 2 och 3, klockrent!)
2. Hon snokar
3. Hon saknar sin dotter (därför utförs punkt 2).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0