Flyttpackning medan de kör strumpgolf i källaren

Ja,
jag håller på att flyttpackar.. Om en vecka flyttar jag. IGEN?
Ja, jag flyttar till Vemdalstrakterna och mitt kära Björnrike.
JAG PACKAR FÖR TYP 5 MÅNADER?:O
Och här har jag just börjat känna mig inbodd!
Ja, innan detta sprang jag i källaren ifrån Mattias där jag har kollat på film och mötte av en rolig syn i källaren.
Strumpgolf!
Detta anser jag var ytterst fyndigt!
Hoppas törneringen går bra grabbar.
Min förkylning och hosta ger inte med sig,
jag bara äter och blir tjock istället.
Inte Coolt!
Nu ska jag sova,
drömma mig bort och ladda inför det danska provet i morgon..
och mitt dansk inlägg, he he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0