Förlåt för mitt svek

Glömde bort mitt lovade Danska inlägg i fredags...
Men jag tänkte använda så avancerade ord att ingen hade förstått vad som stod ändå.
Jag hade dessutom inte riktigt tiden..
Drog ju till mitt kära Björnrike i fredags, med en stockholmare, en indian(helt sant, han är indian, åttondels i alla fall!), en vit man med affrokrull och en(av mina flera) bästaste bäsa vän!
Det var trevligt,
mycket skidåkning(förutom idag när jag var sjuk, fuck this!),
träningsverk!
Gomiddag,
bastu och mys.
Allt som jag behövde i helgen..
En sak till,
vi la oss tio igår.
10 på en lördagskväll!??
Men Elias(indiannamn: Kiwani) såg möjligheter i detta:
-Nu kan vi reta Mia hur länge som helst utan att oroa oss för att det ska bli för sent!
Nästa helg,
då blir det FLYTT!
Så mitt rum är fint just nu!
Väldigt fint!
Nu bara yrar jag,
som om klockan hade varit för mycket....
Förmoligen för att den är FÖR MYCKET!
God natt alla nära kära och vulgära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0