Ge Mig Salt Och Vinäger Chips!

Här sitter jag med ett extremt sug efter salt och vinäger chips.
De är de bästa chipsen som finns.. så är det bara...
Men det tycker inte min älskade vän Hanna,
och hon har aldrig heller mött någon som äter så mycket av dem som mig..
Men så en dag när hon var på skansen i somras...
-då möter hon ett gäng tjejer som sitter och äter dessa chips.
Hon springer fram till dem och ber om att få ta ett kort...
eller efter vad jag hört ryktas om så skriker hon:
"HEJ, MIN VÄN MIA ÄLSKAR DE DÄR CHIPSEN, FÅR JAG TA KORT PÅ ER NÄR NI HÅLLER DEM? HON KOMMER SÄKERT KUNNA HA MED ER I SIN BLOGG"..
Hon tar ett kort och ringer sedan och berättar om händelsen..
Men inte förrän idag X antal månader senare så får jag se dessa kort..
Och som Hanna sa,
de får vara med i min blogg.
Varsågod helt okända töser,
här är ni:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0