Idag kände jag mig ganska äcklig..

När jag kollar påmin fjortis bild så inser jag att jag var inte riktig så äcklig som jag trodde idag,
tur för mig då...
(nu la jag upp bild bara för att jag var tvungen)

Nu sitter jag och BORDE plugga igen..
Jag pluggar lite... ibland..
Provet är i morgon..
Borde plugga mycket,
HELA TIDEN!
Jag har idag av misstag bokat in tre träningspass i morgon,
så bra det gick på dagens spinningpass så beslutar jag mig för att
-jag tar alla tre.
Får se hur jag mår på onsdag då istället.
He he.
Nu ska jag fokusera på mitt pluggande igen efter att ha farcinerats lite av mitt godluktande balsamerade borstade hår(den här meningen skrev jag bara för dig Caroline).

Min vän hotade just med att låsa in mig om jag inte satt kvar och PLUGGADE när han kom tillbaka.
Jag har goda vänner, som alltiv vill det bästa för mig..
snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0