Jag har egentligen inte tid att blogga, tar bara vara på min pluggtid på detta vis!


Jag fick idag höra att kära kristin och emil hade läst min blogg idag.
Lite ledsen dock..
fick ingen kommentar?
hur som helst så frågade jag mig själv,
undra om de kunde hitta något smaskigt om sig själva?
Med tanke på att jag inte uppdaterar så ofta(förutom nu i helgen) så minns jag inte riktigt alltid vad jag skrivit.
Jag bestämde mig då för att läsa min blogg en sväng,
tror tyvärr inte att jag kunde hitta något smarrigt om dessa två(förutom efter detta inlägg då),
men jag hittade en himla massa annat skoj.
Jag inser inte hur rörig min hjärna är ibland förän jag läser hur jag skriver..
Fick höra idag "Mia, skriver du som du pratar? I så fall, stackars din svenskalärare!"..
Georgios säger alltid så bra saker om mig... fått förbud att komma och hälsa på före 12 på dagarna också eftersom jag gillar att prata.. tråkigt!

Fakta om Emil och Kristin

Namn: Emil Sundvall / Kristin Jansson (Katten Jansson)
Relationsstatus: Förlovade med varandra, bröllop kommer ske på Campus inom kort.
Personligheter: Pappa / Mamma.
Ålder: Äldst i klassen (tillsammans är de mer än dubbelt så gammal som den som är tredje äldst i klassen).
Husdjur: Inga(kanske en fluga ibland)
Bostadstrappuppgång: D/C (de bor skilt)
Sysselsättning: Varm kall drickare / Sjukling


Kommentarer
Postat av: Emil

Haha det där med bröllopet alltså. Vi måste vara synkat berusade utan att vi däckar för det ska lyckas. Får hoppas på helgen!

2010-11-08 @ 00:46:20
URL: http://www.sndvll.com
Postat av: mia

Ja, det börjar bli dags nu om ni ska hinna innan vi flyttar!

2010-11-09 @ 16:58:16
URL: http://miajunnogelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0