Jorden snurrar runt och runt!

Jag och min vän Caroline använde skype igen.
Det var länge sedan sist!
Jag hör Caroline bättre på skype än på msn...
Skype kommer därmed nog användas oftare nu mera,
nice!
Jag flyttar på lördag.
SKÖNT.
På lördag ska jag försöka få med mina klasskamrater på husky.
Husky har fest på lördag...
Appropå fest och på lördag så är det då bara 4 veckor kvar till juldagen.
På juldagen ska jag vara full...
inte för full...
KUL FULL.
Dagen efter ska jag förhoppningsvis kunna uppdatera min facebookstatus med "Emil Sundvall, the deal is of" istället för "Emil Sundvall, the deal is still on".
Det är en intern grej.
Den kommer vara bra...
fröhoppningsvis...
nu kvällsyrar jag igen,
nice...
Men jag tänker inte äta bajs.
Det verkar ytterst äckligt!
ähhhhhh,
nu ska jag sova inför morgondagens snowboardåkning,
den kommer bli NICE!
Mina vänner är fina<3
Har massa bra både här och där!

ps. ska försöka skriva nästa inlägg utan att skriva nice en enda gång. så ni vet. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0