Tro det eller ej, chipsen kom till mig!

Om det var för att jag blundade och bad så hårt,
eller för att alla tyckte synd om töntiga skadade Mia är ju en annan fråga?
Men Chipsen fick jag!
Jag tömde nästan hela påsen!
Men jag har lite kvar idag..
Så att nu medans alla är ute och åker skidor,
så ska jag sura över mitt skadade ben,
kolla på ett gulligt barnprogram och på senaste how i met your motrher avsnittet som ÄGER.
Så då... i morgon... kankse mitt ben är friskt?
Jag tror så... och skiter i vilket.. jag ska åka skidor!
Idag tänkte jag åka skidor men insåg att allt talade för att jag inte borde:
1. Georgios har mina stavar.
2. Jag kan inte gå.
3. Precis när jag fått på mig pjäxor och skidor för att trotts omvärlden och ska åka ner för backen så ringer Felix och jag måste gå in igen för han ska komma hem och hämta pjäxor.
4. Georgios frågar: Har du ont nu bara av att ha på dig pjäxan? svar: Ja.
5. Felix frågar: Kan du trycka fram benet riktigt i pjäxan? svar: Nej.
6. Felix och Georgios säger, åk inte idag Mia, vila och åk i morgon.
Nu har jag städat hela lägenheten,
varit husmor och lagat mat och diskat...
plus att jag var tvungen att gå ut och gå för att få blodcirkulationen i min skada att röra sig.
Vilken pjoligt inlägg jag vet.
Gnäll gnäll gnäll...
Men jag är lite av en bitterfitta just nu.
Men kanske inte i morgon.. om jag fått åkt skidor..
och kanske inte ikväll när jag ska på måndax, fira tobbe som fyller 19 idag, och få bowla lite och träffa både nya och gamla vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0