Bra föreläsning!

Idag så var det föreläsning väldigt tidigt.
8.30 för att vara exakt.
Jag tänkte många många gånger innan jag tog mig ur sängen,
JAG SKITER I DEN,
jag är för trött(jag slår vad om att ni, många av mina hundratals läsare också önskade att ni kunde strunta i allt när klockan ringer på morgonen?).
Men eftersom jag varit så duktig att jag inte missat en enda föreläsning sedan jag började skolan så tänkte jag,
jag kan ju inte missa den här och förstöra min goda vana!
Så jag skippade den inte!

Bra va?:)

Föreläsningen kallades: Ingenting är omöjligt.
Föreläsaren sa(jag vet att han menade bara mig av 180 elever):
Den smartaste människan är den som kan skratta åt sig själv!
Fy tusan vad jag är smart,
och med den meningen beskrev han egentligen i stort sätt "Mia är den smartaste människan på denna jord"
han är min nya idol!



Jag har fått ett nytt namn på senare tid också.
Det räcker inte med att kallas Mia och Borghild....
Härmed heter jag även Lisa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0