Grodan boll hör också till historien

Så osant som det är sagt så tillhör grodan boll denna historia..
Men så sant jag bara kan säga något,
så har dagen varit fett intressant!
Nu är ju än klockan inte mer än 15.40 och jag anar att badtunna och våldgästa historien kan göra dagen ännu mer intressant.

Men idag har vi pluggat inlärningsteknik.
På 1 timme har jag ökat antol ord jag läser per minut med över 50%.
sinnessjukt!

Har börjat ta in lite grov norrlänska i vissa ord,
börjat ta in grov skånska i några ord..
Igår sa jag Bohrtha istället för Borta!
Försöker undvika båda..
Gillar att använda ett neutralt språk,
eftersom det räcker med att jag pratar fort(dialekt skulle inte hjälpa folk att förstå mig).
Men fortsätter jag såhär kommer jag snart prata en balndning mellan norrländska och skånska...
Skullde dock vara ganska spännande att lista ut hur detta skulle låta?
Men anar att inte ens Grekerna och Danskarna skulle förstå vad jag sa sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0