Livet är bra

En fett smile är vad alla ska ha
Igår var det fest,
men jag lekte inte med någon häst.
Däremot var jag bäst,
och lärde mig en ny målgest
Jag kramade nya vänner
och kollade på vita stränder
och vifta med båda händer
Jag hade en bra kväll,
behövde inte höra ett enda gnäll!
Tack för igårkväll!

Som sagt jag lever livet,
i morgon börjar festen som håller på tills söndag.
GANSKA FETT!
Min plan är tat glömma vad bådedator och telefon är,
så tro inte att jag kommer skriva så mycket här!

Tack för mig,
jag är en glad tjej!


Kommentarer
Postat av: malin

Mia, du måste bli bättre att blogga. Jag vill höra mer om ditt spännande liv!

2010-09-06 @ 15:14:54
URL: http://mwiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0