"Din Tröja Är Ful!"

Ibland när jag har tråkigt så brukar jag få för mig att vara lite elak.
Saken är då den att jag inte är så bra på att vara elak (i alla fall inte när jag menar att vara det).
Men när jag har tråkigt så brukar jag göra mina tappra försök genom att kommentera bloggar med elaka kommentarer.

En gång när jag försökte kommentera ett inlägg elakt så var personens nästa inlägg liknande det här: HAHA, jag har fått min första elaka kommertar i bloggen, jag tror i alla fall det?.

En annan gång när jag försökte vara elak så skrev jag bland det fulaste jag skrivit till någon och skrev i kissis blogg att hon hade en ful tröja eller något liknande. Detta gjorde sedan att jag sedan var sömnlös den kommande natten och kände mig som en ond liten lergubbe som ingen tyckte om, men dagen efter intalade jag mig att jag var ju bara en i mängden bland hennes andra tusentals elaka läsare.

Trotts detta misslyckande så får jag för mig att fortsätta med det än i dag. (VARFÖR?) Så får ni en kommentar om att jag ser en snorkråka i näsan på er senast publicerade bild eller en kommentar om att du missat en slinga av håret när du skulle sätta upp det så är det bara jag som försökt vara elak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0