Jämtland, Jämtland, jämt å ständit.


Det har varit en lång fin och Kunglig helg med många av de bästa i helgen!
En kväll förklarade jag för min vän som var lite väl förfriskad att svalkar man tårna i vattnet så mår man lite bättre. Det resulterar dock i att jag halkar i vattnet med kläderna på och Polisen kommer fram och ska styra upp det hela och jag säger "äh, jag är simlärare, det här är min vardag", jag insåg dock snabbt att det skulle det inte få det att se bättre ut så jag kastade mig upp och visade för konstaplarna att jag faktiskt ännu gick rätt stadigt på jorden trotts att det var svårt att tro efter den tidigare incidenten.
En annan kväll stod jag och skakade rumpan av mig på Timbuktu.
Jag tror att det ovanstånde kan ha förklara min helg väldigt bra.
I övrigt så har jag efter några dagar åter igen flyttat in hos mina slavar Malin och Robin.
De är dock inte hemma än så jag passar på att gäsa och listar ut hur deras barn skulle se ut om de skaffar ett.
Jag viste att hon skulle se lite dum ut...
Jag har även listat ut hur min nya lillebror skulle se ut om han någon gång skulle komma:
Man säger att en bild säger mer än tusen ord,
men här räcker det med 4 "precis som sin storasyster".
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0