Snygg tjej.

Man kan tro att jag inte har något liv,
och tror man det så har man helt rätt.
Shoppade lite idag av misstag.
Jag här såååååhääääääääääääääääääär ledsen(he-he)
Testade det när jag kom hem,
och det slutade med att jag knäppte en massa snygga kort såhär på kvällskvisten som visar vem jag är.
Här har ni bilder och förklaringar så snart ser ni rakt in i min sjÄl!
När jag funderar och lampan tänds (det är inte alltid jag lyckas tända den)!
När jag går modevisning med mina nya kläder.
När jag gör min första snygga modevisnings pose..
När jag gör min andra snygga modevisnings pose..
När jag inser att jag just visat magen för hela världen.
När jag är snygg och lotsas att jag aldrig visade magen.
När jag demonstrerar hur jag ser ut när jag bajsar..
.bajs är mänskligt.
När jag är sur för att ingen säger att jag är kul(tur jag kan skratta åt mig själv tills jag gråter när ingen annan gör det)..
När jag är akrobatisk och funderar över... VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED EGENTLIGEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0