blogg hit och blogg dit

Jag skriver mest för att berätta om Malin.
Malin som hade skrivit ett så fint inlägg att jag fällde en tår häromdagen.
Malin är världens sötaste finaste snällaste! Lite av motsatsen till mig. Men hon kompenserar mig alldeles utmärkt. Jag lever livet på säsong högskola och lite hos mamma och pappa om åren. Malin lever livet med sambo och studerande på distans. En rolig sak är att vi båda utbildar oss för att hålla på med barn. Malin och jag har känt varandra i 100 år(jag lovar att vi är så gamla), men vi började inte hänga på riktigt förän när vi var 14. Malin är en väldigt stark filur som ger mig mer än vad hon kanske tror. När jag känner att det är för mycket hysteri omkring mig (vilket är jämt eftersom jag är en hysterisk människa) eller inte vet vart jag ska ta vägen med mitt liv så vänder jag mig till henne den söta. Denna lugna sköna böna!
Du är bäst... nästan eftersom det egentligen mest är jag som är det!
Tack för mig!
Jag heter: Mia
Jag vill dricka: Majsolja
Jag har: Mördarblicken
Jag är rädd för: Människor
Jag är inte: Mogen
...Jag sjunger: Manligt
Ett djur jag påminner om: Mask

Kommentarer
Postat av: malin

Åh, Mia! Jag tror det är första gången jag blir tårögd av ett blogginlägg :')

2011-02-17 @ 20:04:29
URL: http://mwiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0