Bloggandet kommer inte direkt i första hand!

Jag åker skidor hela dagen...
masserar mina ben eftersom jag återigen dragit på mig benhinneinflammation efter all offpist åkning (väldigt olägligt nu en och en halv vecka innan uppåket)..
Kör lite teori kvällstid och ja,
jag har fullt upp med min skola..
Världens bästa skola..
Mycket mer än skidåkning händer inte med andra ord.
Och denna underbara skidåkning,
den tar kål på en!
Men förra veckan var den besta ever.
offpiståkning som fick mig att skratta döden rakt i ögonen dagarna i enda.
Jag vet inte hur jag ska framföra det mycket bättre..
jag har det alldeles för bra,
jag är nu fruktansvärt slut och ska sova och vila mina benhinnor!
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: ida dahlberg

ÅH! MIA! Du lever! En STOR klump har nu släppt i mitt hjärta! Nu kan jag fortsätta leva igen!

2011-01-19 @ 00:10:40
URL: http://idadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0