Jag saknar dig min vän!

Caroline!
Du vet att jag tycker att du är jättefin!
Varför är du inte inne på facebook?
Jag saknar dig din tok...
Många fina rim jag fått under de senaste veckorna,
men jag har inte svart för jag har bara haft tid för pjäxorna.
Jag försöker lika fint till dig rimma..
men jag tror jag kompletterar med att till sommaren lära dig simma.
Du är en fin kompis som inte ska behöva hamna på havets botten,
för att din vän Mia inte lär dig flyta på toppen!
Hoppas du lika mycket saknar mig,
som jag tycker synd om min mögliga leverpastej.
Det är faktiskt mer en man kan ana...
trotts att min mat alltid möglar på grund av dålig vana.
Jag vet inte vad min leverpastej hade med detta att göra,
men nu ska snart john blund mina snarkningar höra.
Hoppas vi ses snart,
trotts att jag är så helglat.
Puss och kram,
hoppas du inte glömt att städa undan din gran!



Kommentarer
Postat av: carroooooo

mega kram från din favorit räka!

2011-02-02 @ 01:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0