Dansade tango med kungen och snubblade på drottningen!

Jag har sådan himla tur bara...
Min man kungen.
han är bäst!
Han gillar mig mest,
och det är nästan bättre än fest.
Jag har aldrig ridit på en häst.
Tycker du om gäst?
Det är med den brödet blir som bäst.
Rosor är röda
jordgubbar lika så..
jag gillar dig Anders,
för du heter så!
Dessutom satt jag och funderade på min finfina vän drottning Malin.
Jag ser fram emot att bo med henne lite under min praktik på jamtlis historialand!
Då ska vi umgås tills vi blir le varandra...
inte för att jag vet hur hon skulle bli le på mig,
men jag kanske blir le på att hon bakar så många bullar åt mig så jag blir fet!
Vem vet.
Ja Malin, du ska baka mycket bullar åt mig när jag ska bo hos dig,
så det så.
Punkt.
Kungen och drottningen i det här inlägget är inte kung och drottning över samma världar.
för det skulle bli fel.
Malin är drottning till Robin och i deras värld.
Anders är min kung i min värld.
Tänkte bara slippa göra er läsare förvirrade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0