Ensam hemma.

När man är ensam hemma så får man passa på att vara sig själv.
Saker som jag sysselsatt mig med en kväll som denna:
Bada med öppen badrumsdörr
- FRIHET
Spelar tv-spel
- Ingen lillebror som tjatar om hur man borde göra
Struntar i BH
- FRIHET
Äter hur jag vill
- Ingen som gnäller på min geggamoja
Klämmer finnar och noppar ögonbryn
- Ingen ska behöva se mina skönhetsåtgärder, för ingen behöver veta att jag använder några åtgärder över huvud taget!
Dansar tango
- Jag kan dansa tango som jag tycker tango är och ingen har något att säga om mina felsteg.
Spanar in alla mina vänner på facebook och ser om något nytt har hänt
- Ingen pappa som tycker jag borde diska istället. Jag rotar bland allas hemligheter, moahhahaha.


Jag ser även dig!

Tipsa gärna om fler saker jag kan göra när jag nu börjar få slut på ideer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0