Frågestund! Fråga vad du vill?

Jo då..
Ikväll håller jag frågestund.
Men jag har insett att jag inte har några läsare som kommenterar så jag får fråga mig sjäkv några spännande frågor:
1. Hur många hårstrån har du?
Alldeles för många. De kliar mig på näsan och petar Anders i ögonen. Skulle kunna sälja 3av dem till mina stora fans.
2. Föddes du naken?
Nej, jag hade så mycket hår så jag vävde mitt hår till kläder medans jag låg i mammas mage som jag gjorde en stilig endre i vid födeln.
3. Gillar du godis?
Jag skulle kunna flytta in i ett godishus och sluta utan tak och väggar inom 3 timmar.. Jädra mätt skulle jag dock vara. Var det svar nog?
4. Är du en hemlig agent?
Hemligt.
5. Vart bor du?
Vart bor jag inte? Jobbar i Ånge. Vill helst bo med mannen i Vemdalen. Och är skriven i Orsa. I våras fick jag frågan var jag bodde, mitt svar var helt klart Oklart, tanten som frågat gick därifrån ovetande och minst sagt förvirrad efter att ha lyssnat på diskusionen som jag just haft med mig själv om vart jag bodde eller inte bodde.
6. Fiser du ofta?
Jag är tjej = ALDRIG!
Tack för mig!
(hoppas ni lägger märket till min stora agentmuskel <-- ni läste aldrig det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0