Igår vare fest.. Gatufest!

Jag hade trevligt igår.
MARTINI FOR THE WIN!
Trött tjej.
Jag trodde jag mådde gott förutom att jag var ovanligt bajsnödig en dag som denna.
Fast jag insåg just att jag nog är ganska trött idag.
Pappa säger att bilen inte går att köra.
Jag säger att den går att köra för jag vill det.
Mitt inre säger,
PUCKO, det är du som förstört bilen.
Därför gråter jag i hemlighet när inte pappa ser eftersom det inte är hans fel.
Man vet aldrig hur gammal jag är..
ibland (idag) är jag 10.
ibland 71.
Vara den bästa åldern för dagen liksom.
Man kommer undan med mycket mer om man är 10 iställt för 21.

Klockan 20.14....
får jag sova nu?
Japp,
för jag är tiooooooooooooo år!
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0