I'm not your friend until you put my dick in your hand.

Jag vet att min rubrik nästan gick över gränsen idag.
Men när jag hörde att vi satt och lyssnade på en låt med dessa ord i så tyckte jag att denna rubrik skulle passa bra på detta inlägg.
Nu när jag faktiskt skrev den så har jag ingen aning om varför jag tyckte att den passade?
Sjuk rubrik och en sjukt kul grillkväll?
Kanske i det spåret jag tänkte.
( jag är nykter )
Jag och mina kusiner och seras pojk och flickvän och robert,
hade en trevlig kväll med mycket skratt och historier om hur jag åt sand när jag var liten och min pappa som filmade det hela inte brydde sig om det.
Fast det brydde sig däremot min ett halvår äldre kusin om som försökte lägga sig i det hela,
vilket inte gjorde succe eftersom det slutade med att han fick sig en hammare i huvudet av mig och satt sedan och testade sanden själv.
"Med leksakshammare kan man slå vett i skallen på vem som helst" lär jag förmodligen ha tänkt i denna situation då jag kan ha varit ca 3 år.
Det var kul.


(bild jag hittade när jag googlade på gågga,
mer fakta nedan)
Dagens fundering:
Jag läste tidningen i morse och försökte bli lite allmänbildad(snart är jag där).
Det hela slutade med att jag hittade något slags komma igång och träna schema där jag finner ordet Gågga..
Efter detta funderar jag i timmar... stavas inte jogga J-O-G-G-A (nej jag har då aldrig hört eller sett ordet gågga tidigare)..
Jag och farfar satt efter några timmars funderingar och klurade på det hela tillsammans och tycket det var hemskt underligt.
vi hittade tillslut förklaringen att det är mittemellan gå och jogga = Gågga.
helt logiskt..
Lite fakta om gågga som jag hittat via google.
Hur böjer man ordet Gågga?: Att gågga – gåggar – gåggade – gåggat
Hur hjälper detta dig?: Med gågging når du ditt mål snabbare
Hoppas nu du vet allt du behöver veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0