Imbrottslarm, skräckfilm och drömmar!

Inatt så drömde jag massa oroliga drömmar.
När jag vaknade och insåg att det hela var en dröm och bestämde mig för att somna om.
Tills jag tänkte.
FAN, det är någon som ska elda upp huset, larmet går ju.
Jag insåg dock snart att det inte var ett brandlarm,
DET VAR VÅRAT INBROTTSLARM!
Jag satt kvar,
rädd ensam och funderade på vilken hemsking som valt att besöka oss?
Liemannen kanske?
Sen började jag ana att de bara skulle spela in en skräckfilm och ville ha mig i filmen,
och nog lyckades de verkligen skrämma mig så de fick en bra filmad scen.
Idag vet jag dock att det bara var en trött fluga som flög förbi inbrottslarmet så det började tjuta.
Och jag är lite besviken över att det inte var en filminspelning,
jag hade gjort mig bra in en skräckfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0