JAG SAKNAR HONOM

Det var 2 veckor sedan jag träffade honom,
och det är nästan 2 veckor kvar tills jag får se honom!
Hur ska jag överleva?
Jag kommer hinna springa hundra mil,
jobba tusen dagar,
och hinna bajsa en hel del innan jag får den där trygga kramen som jag längtar efter så.
(att använda ordet bajsa och kram i samma mening fick mig att känna mig riktigt romatisk).
Vi återförenas i alla fall på våran 4 månaders dag som förhoppningsvis kan vara lite romatisk!
Kom ihåg det Anders,
annars får du spö!
Bildförklaring: Malmsten (längst ner i högra hörnet) har kämpat i veckor för att få Anders och mig att synas offeciellt på facebook. Han lurar här upp oss, skriker åt alla: ta kort och he upp på facebook, och lyckas jävligt bra och ser dessutom himla nöjd ut! Av någon anledning har han dock avtaggat sig själv på denna bild som med andra ord är tagen ifrån facebook.
Saknar Malmsten med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0