Läskiga bilder, gömmer inget

Jag har lite tråkigt och har sovit typ hela helgen förutom när jag spelade match och har försökt guidat min man genom sundsvall. Han tyckte det var mycket trafik. Han kommer ju ifrån Vemdalen så man kan inte förvänta sig så mycket. Vi är nu båda hela och hemma och jag är stolt (hoppas Anders läser det sista åtminstone 3 gånger). I alla fall så försöker jag bli av med energin som är över på att knäppa läskiga bilder och skratta lite åt mig själv.. fast bilderna ger nästan motsatt effekt. Kolla bara:
första bilden. mina tänder ser vassa och kantiga ut.. lite för kantiga!
Andra bilden.. Jag blev så rädd för den första så jag vågar bara kolla på bilden genom fingrarna.
Tredje bilden... Jag har sett spöken så det räcker. trycker upp min hand emot kameran och försöker lyckas trycka bort bilden utan att titta på datorn.
Det gick bra tillslut.
Jag är lite skakis än..
Men jag hittade en trevlig bild på mig själv innan jag och min siamesiska tvilling opererades isär så nu längre är jag inte lika rädd för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0