Nöjd.Tjej_90

Nu har jag pratat med några av mina favoritmänn så nu saknar jag inte så jag håller på dö längre.
Skönt.
Malmsten kommer till svrige i helgen efter att ha varit i Australien JÄTTELÄNGE.
Avis var jag ända tills han berättade för mig att han skulle visa alla kort för mig 100 gånger i vinter och berätta om allt han gjort och varenda kännsla han känt så att det skulle vara som om jag varit där.
Han är omtänksam han,
jag sparar ju en hel del pengar på att inte behöva flyga dit på riktigt utan kunna vara med om allt ändå.
-
Min trogne granne Emil ska skicka mig alla räkningar ikväll så jag slipper missa dem.
(anser dock att om han hade varit snäll på riktigt så hade han betalat alla räkningar åt mig och inte skickat dem, men man får väl vara nöjd med vad man får).
-
Min bästa man (förlåt Emil och Malmsten) har kommit hem ifrån skogen, har mottagning och lever efter några dagar i skogen. Tacksam för att björnarna låter mig ha kvar den gobiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0