Återhämtning

Igår var en lång dag.
Bara kolla klockslaget på mitt senaste inlägg.
Helt ovettigt.
Jag försökte senare på dagen piggna till och byta kläder men jag kom inte längre än till sängen där jag testade min nya kamera ännu mera.
Jag ser lagomt bakiscool ut och dog nog bara någon minut efter.
Idag mår jag susen.
Sitter ute i solen och steker och hoppas på att få ännu fler solexem,
eftersom det är så snyggt tycker jag.
Mannen har just lämnat det han tyckte kunde sättas på samma nivå som en stad.
Det märks att han är bybo och inte vet så mycket om städer,
men vi har ju i alla fall både ett ica och ett coop i alla fall.
det är rätt skönt för tillfället att vara själv,
men det behövs nog inte mer än en timme innan jag ångrar vad jag just skrev och anser att det är det mest tråkiga i världen.
Jag känner mig själv för bra.
Men nu ska jag fortsätta njuta den lilla tid jag kommer njuta av min ensamhet så hoppas jag att någon förstår mitt dålda budskap i detta inlägg och når min gård inom 2 timmar.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0