Bra helg! Är nu på väg ifrån Vemdalen efte...

img_2119 (MMS)

Bra helg! Är nu på väg ifrån Vemdalen efter en intensiv och inpulssiv kväll igår! Vi kastade oss i bilen utan att veta vart vi skulle hamna! Sveg blev vårt mål. Storstaden Sveg som tävlade emot Sundvall och Östersund vann. Sedär! Fick träffa både Marie Linnea Astrid och mannen. Så mycket bättre kunde inte mitt lov som i morgon är slut avrundas. Det ryktas även om att bror tog studenten i fredags och dansade hjärnet på krogen.. Själv tvivlar jag på att min bror som är född 92 är gammal nog för varken krog eller student.. Verkligen. Folk spelar jävligt bra teater när de pratar om det dock för jag tror nästan på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0